Hello Kitty groothandel: doelgroep groter geworden

Waar Hello Kitty aanvankelijk puur gericht was op jonge meisjes, blijkt het katje aan te slaan bij vrouwen van alle leeftijden en sommige jongentjes en mannen. Onder meer mensen die zich op een humoristische manier willen onderscheiden hebben vaak één of meer Hello Kitty artikelen. De Hello Kitty groothandel merkt dat de producent daar op inspeelt door meer producten te maken die voor meer leeftijden geschikt zijn. Daardoor is het assortiment van de Hello Kitty groothandel ook groter geworden. Niet alleen kinderspulletjes zijn daar te verkrijgen, maar ook notitieblokjes en potloden. Deze doen het erg goed, doordat zij dus ook de oudere nieuwe doelgroep aanspreken.

Hello Kitty ook populair onder originele doelgroep
Ondanks de populariteit bij andere groepen, blijft Hello Kitty trouw aan het originele concept. Volgens de Hello Kitty groothandel gaan de meeste producten nog steeds naar jonge meisjes. Hoewel de nieuwe groep Hello Kitty liefhebbers zeer welkom is, ligt daar niet het hart van Hello Kitty. Zolang het kan, zal de Hello Kitty groothandel beide groepen proberen zo goed mogelijk te bedienen. Het lijkt erop dat dat voorlopig wel goed zit. De Hello Kitty groothandel heeft al jaren goud in handen en verwacht dit voorlopig te behouden.

Advertenties